miercuri, 2 iunie 2010

Descrieri.( Eu si tu )

Eu...
Sunt cea mai buna persoana de care te-ai putea indragosti in aceasta dimineata. Am cel mai curat suflet de fata din lumea ta cu orizonturi largi.
Buzele mele sunt cele mai fine dintre toate cele pe care le vei atinge in viata.
Ochii mei sunt cei pe care ii vei privi cel mai mult.
Mana mea e singura pe care o poti strange cat de tare doresti.
Si zambetul... Zambetul meu larg la vederea ochilor tai dulci... Zambetul ala e singurul cu adevarat sincer.

Tu...
Tu esti cel mai special om pe care l-as putea iubi o viata.
Ochii tai m-au urmarit pana i-au prins pe ai mei si m-au luat prizoniera in inima ta calda.
Atat de calda incat pe a mea a topit-o intr-o secunda.
Esti unic din atat de multe puncte de vedere...

Si suntem amandoi speciali prin ceva.
Facuti unul pentru celalalt, ne cautam scuze in nimicuri fara sens.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu