joi, 3 iunie 2010

(Am pus titlul la sfarsit) Urma sa fie un articol trist, dar vad ca a devenit... Dragut... :))

Ai simtit vreodata ca vrei sa nu mai stii nimic?
Momente din alea cand ai vrea sa uiti tot de la numele de familie pana la gramatica limbii romane si la ecuatiile de gradul 2?

Eu da.

Sunt momente cand cunostintele iti sunt inutile. Ba din contra, uneori te incurca teribil...

Sau cartile... Sigur ai citit pana acum o carte despre iubire. Si sigur ai simtit ( sau ai avut impresia ca simti) iubirea "pe pielea ta"... Era cumva ca in carte? NU! Era atat de diferit, real, intens... Mai mult decat descrierea aia seaca pe care a ales-o scriitorul tau preferat de romane de dragoste...

As vrea sa uit tot pentru o zi. Doar o zi... Mai mult mi-ar fi imposibil... O zi e rezonabil nu?

Sa dansez in ploaie, sa rad in fata statuilor si sa ma plimb noaptea printr-un parc pustiu.


Poate am chef doar sa visez...
Sau poate am chef sa testez toate astea de una singura.


Si multe... Atat de multe alte lucruri pe care mi-ar face placere sa le incerc...

Un comentariu:

  1. Mie.mi spui ;-j . stiu sentimentu` asta . deja ma deprima , visez prea mult cu ochii deschisi :]] . da si mie mi.ar placea sa stau in ploaie , intruna de vara , sa rad de statui ;-@ . chiar acum 2 zile spuneam ca mi.ar placea sa am amnezie macar pentru 1 zi .:]]` sunt curioasa ce.ar iesi >:] . da doar 1 zi ! ;]].

    RăspundețiȘtergere