joi, 17 iunie 2010

Leapsa

1.Care este cheia fericirii tale? Ce te face să zâmbeşti în fiecare zi?
Hmmm... Ma face sa zambesc o amintire... Mai multe. :) Si in rest zambesc fara motiv. Le numesc zambete neconditioanate sau fericire neconditionata si ma bucur sa o impart cu cei din jur.

2.Care este modelul tău în viaţă?
Nu pot sa zic ca am asa ceva. Imi place sa iau cate ceva bun de la toti si sa incerc sa le urmez exemplul. Mama pentru puterea cu care trece peste orice, tata pentru ambitie, Tudor Chirila pentru cum gandeste si nu stiu... Cred ca mai sunt cativa.

3.Crezi că ai pe cine să te bazezi când dai de greu?
Eu cred ca da...

4.Titlul melodiei preferate este?
O schimb o data la 2-3 zile dar acum este " Emeric Imre - Nebun de alb".

5.Păstrezi ceva ca amintire de la o persoană dragă?
Da.

6.Două lucruri pe care le ai mereu la tine?
Telefonul si visele. :)) Nu au nicio legatura intre ele... :))

7.Ce înseamna ura pentru tine?
Pentru mine ura inseamna atunci cand s-a pus atat de multa iubire incat s-a terminat toata si atunci a ramas ea...

8.Crezi că dincolo de moarte este viaţă?
Nu. Nu cred...

9.Poţi uita repede problemele?Poţi uita durerile din trecut?
Problemele le uit repede dupa ce le-am rezolvat, iar durerile din trecut se pot doar ierta celui care le-a produs, de uitat... Niciodata!

10.Cea mai mare realizare de până acum este?
Off... La 14 ani nu ma pot lauda cu prea multe. Poate ca ar fi poeziile care mi s-au publicat intr-o carte... Sau ca am avut cea mai mare medie de admitere la liceu din scoala. ( Ce-mi mai place sa ma laud uneori... :)) )In rest nu stiu... Sper sa am in curand o alta realizare de care insa nu o sa spun nimic...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu