sâmbătă, 5 decembrie 2009

Ganduri ...

In ultima vreme am stari din ce in ce mai ciudate ...
Unele sunt firesti , cauzate de probleme personale , de problemele celor din jur ...
Dar altele ... Altele mi se par nejustificate ... Mi se par lipsite de sens ...
Am inceput din nou sa ma inchid in mine ...
Ca atunci cand eram mica ...
Am inceput sa citesc mai mult ...
Citesc sute de pagini ce imi sunt acum ca un refugiu ...
Uneori ma simt ciudat ...
Nu inteleg ce imi cere lumea ... ce vrea de la mine si unde gresesc eu ...
Ascult si raspund mecanic la toate intrebarile ce imi sunt adresate ...
Nu mai am puterea sa dau altora sfaturi ...
Sunt atat de prinsa aici ...
Am atatea probleme ... Si nu , nu exagerez ... Credeti-ma ,va rog . Chiar am nevoie sa me credeti .
Si as vrea uneori sa scriu aici despre ce e vorba ...
Dar nu pot ...
Nu pentru ca cineva mi-ar interzice ...
Nu pentru ca ar judeca cineva situatia ...
Ci , pur si simplu pentru ca nu mi se pare ca asta mi-ar rezolva problemele ...
E greu uneori ...
Dar cum am mai spus ...
Nu o sa renunt ...
Uite ... sa nu se inteleaga gresit ...
De data asta nu e vorba despre vreo iubire ... o copilarie de-a mea ... sau asa ceva ...
Sunt probleme personale ...
Le-as putea numi probleme de familie ...
Ok ... poate pe langa astea se mai strecoara si iluziile mele ... diversele vise ciudate si alte lucruri legate de sentimente ...
Dar acum , ele mi se par mici , minore in comparatie cu celelalte ...
Sunt lucruri ce imi vor ramane intiparite pentru totdeauna in minte si inima ...
Sunt imagini din trecut , prezent , uneori chiar din viitorul mai apropiat sau mai indepartat ...
Acestea m-au marcat ... Si poate ma vor marca in continuare ... Dar nu o sa las niciodata problemele mele sa imi ( mai ) afecteze viata .
Poate iar sunteti de parere ca bat campii ...
Eu nu scriu aici pentru a citi voi ...
Eu scriu aici sa ma decarc ...
Si imi face bine ...
Nu cer nimanui sa-mi citeasca aberatiile ...
Oricum ... tot eu sunt cea care le recitesc peste ceva timp ...

Acum ... ( ca sa zic si eu ceva concret in acest articol ... ) ma apuc sa invat pentru teze ...
Am o saptamana grea ...
Luni , teza la matematica si miercuri cea la romana ...
Plus ... nu stiu cate teste ...
Sper doar ca sambata , peste fix o saptamana , pe vremea asta sa fiu la patinuar ...
Mi-e dor de gheata si de snzatia aia atat de frumoasa cand patinezi ...
Cum simti ca plutesti si ca toate problemele au ramas la intrare , la vestiar , in adidasi ...
Asa ca , imi permit sa iau o pauza ...
Sambata o sa fiu la patinuar ...
Indiferent daca singura , sau cu inca zece persoane ...
Vreau doar sa ma eliberez de ganduri ...
Si la iesire , o sa mi se para ca picioarele imi sunt mai grele ... O sa-mi iau adidasii cu problemele din el si poate atunci imi vor parea mai usori ...
:)




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu