duminică, 29 noiembrie 2009

Despre iarna ...

Presimt ca iarna asta n-o sa-mi aduca nimic bun ...
Ma gandesc ca va sosi Craciunul ... si nu va fi nici pe departe Craciunul pe care mi-l doream ...
Si chiar urasc agitatia pe care toti par ca o au in aceasta perioada ...
Nici bradul nu-mi mai doresc sa-l fac ... Nici nu vreau sa-i simt mirosul ... Va fi totul asa trist anul acesta ...
Nimic nu va mai fi la fel ...
Nu era frumos nici inainte ...
Dar acum ...
Acum va fi groaznic ...
Va fi asa trist ...
Totul s-a petrecut asa repede in ultima vreme in jurul meu ...
De Craciun ai timp sa reflectezi asupra tuturor celor ce ti s-au intamplat ...
Si exact de asta nu am eu nevoie acum ...
Multi nu inteleg poate despre ce vorbesc ...
Nu-i nimic .. Nici n-am de gand sa scriu despre asta ...
Apoi va urma Revelionul ... la fel de trist pentru mine ...
Nu-mi mai doresc nici sa ninga ca in ceilalti ani ...
Fulgii mi-ar rascoli prea tare sufletul ...
Stiu ca in fata multora par tare , par ca nu sunt afectata de nimic ...
Nu-i chiar asa ...
Ok ... nu regret nimic ...
Dar tot doare ...
Nu stiu exact ce ... nu stiu exact de ce ...
Dar doare ...
Uneori ...
Si cum spuneam ...
Revelionul imi va parea trist ...
Doar speranta trecerii intrun an nou mai bun imi va pastra zambetul pe buze ...
Apoi va urma ziua mea ...
Si nu stiu de ce pana si aia mi se pare ca vine intrun moment total nepotrivit ...
Nu am chef sa ma fortez sa rad , sa zambesc ...
Nu am chef sa accept cadouri ...
Nici macar nu am nevoie de ele ...
Nu mi le doresc ...
Oricum anul asta nu stiu ce vreau ...
Poate nu vreau nimic ...
Da ...
Chiar nu vreau ...
Si am nevie asa de mult de o pauza ...
Atat ...
O pauza ...
Vreau la mare acum ...
Vreau ca sunetul valurilor sa-mi umple golul din inima si minte pe care eu nu-l mai pot acoperi ...
Imi e greu uneori ...
Stiu insa ca voi reusi ...
Chiar o sa pot ...
Stiu asta ...

Un comentariu:

  1. Nu esti singura care priveste cu teama Craciunul... Daca te consoleaza cu ceva, mai suntem si altii... Vom fi singuri. Poate ca atunci vom scrie lucruri minunate si ne vom citi, cine stie... Marile tristeti sunt surse de inspiratie, nu?

    RăspundețiȘtergere