miercuri, 16 decembrie 2009

Evadarea

El,ea si marea ...Pustiu ... fuga ... Infinit ...

-De ce fugi ?
-Sa nu ne prinda ...
-Iubito, suntem departe !
-Inca nu-mi vine sa cred ...
-Am scapat , intelege ! Cred ca ne-au uitat deja ...
-Acum ... ce facem ?
-Visam ! Acum putem visa !
-Jura-mi ca n-ai sa ma lasi aici !
-Iti jur !Crezi ca am sa te las vreodata la cat am luptat sa te am ?
-O sa ne gaseasca !
-Nu , iubita mea ! N-or sa ne gaseasca niciodata !
-Sa nu-mi dai drumul ! Tine-ma in brate !
-N-o sa-ti mai dau drumul ! De azi esti doar a mea !
-Te iubesc !
-Iti pare rau ca ai fugit cu mine ?
-Nu ! Niciodata !
-Ai incredere in mine ?
-Da !
-Iubito , iti cer sa fi a mea ! A mea cu sufletul ... A mea cu trupul ...
-Vreau sa fiu a ta ! Marea imi e martor !
-Chiar vrei ?
-Da , doar a ta !
-Te iubesc cu toata fiinta mea !
-Tu m-ai facut sa cred in dragoste , si-n ingeri , si-n mare ...
Te iubesc !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu