sâmbătă, 5 decembrie 2009

Singura ...

Ma simt singura ...
De fapt nu ... nu ma simt ... chiar sunt ...
Bun inceput de sarbatori ...
In seara asta vine " mos nicolae " ...
Chiar nu aveam chef ...
Chiar nu e momentul ...
Imi simt trupul si sufletul inutile ...
Simt ca nu imi iese nimic ...
Azi am invatat ... da ... am incercat serios ...
Nu am retinut mai nimic ...
Si chiar e o perioada grea pentru mine ...
Incerc sa fac tot ... TOT ce depinde de mine ... As face si ce depinde de altii daca s-ar putea ...
M-am gandit ceva azi si la patinuarul ala ...
Nu stiu de ce imi e asa dor sa patinez ...
Doar fac asta in fiecare an ...
Oricum ... n-am de gand sa ma opun dorintei mele ...
Scap de teze si fugg ...
Direct acolo :) .
Am chef sa merg intrun parc ...
In orice caz ... numai de invatat nu am chef ...
Si chiar nu cred ca e din cauza mea ...
Uite .. deci VREAU ...
Vreau sa invat ...
NU pot !!
Simt ca nu mai intra ...
Simt ca nu mai au loc in mintea mea alte informatii legate de scoala ...
Si chiar am multe de facut ..
Am la romana vreo 10 pagini plinee de invatat . De invatat TOT si virgulele :)) .
Mai am si la mate de facut ceva probleme ...
Si de invatat teoremele alea ...
Si chiar le urasc !!!
Vreau o PAUZA !
Asta nici macar nu-i weekend ...
E mai bine la scoala ...
Decat sa tocesc tot weekendul ... Prefer sa ma trezesc la 9:00 .
Oricum azi m-am trezit mai devreme ...
La 7:30 ...
Chiar daca n-o sa fie cea mai frumoasa vacanta din viata mea ...
O astept asa de mult ...
Pentru ca acum ... Imi doresc doar sa dorm ...
Nu ... stai ... nu neaparat sa dorm ...
Dar sa nu mai am mereu stresul zilei de maine ...
Sa nu mai ma gandesc ca am o pauza de doar 5 minute dupa care o iau de la capt cu invatatul ...
Sper ca macar la anu' sa fie mai simplu ...
Offf ... cum ca la anu' in mai dam examenul ala de sfarsit de clasa a 8 a ...
Offf ....
Ok ... Gata ... Nu ma mai gandesc la ce o sa fie ... Asta e ... O sa trec eu peste toate :) .
Dar tot vreau o vacantaa :)) .
Mai e o saptamanaaa ...
Cea mai grea ...
Dar macar e una singura :) .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu