marți, 8 decembrie 2009

Primele rezultate :)

In sfarsit simt si eu ca nu muncesc aici degeaba toata ziua :)).
Ca nu invat asa fara niciun rost :) .
Am luat si eu un 10 in teza la istoriee :).
Maine am teza la romana asa ca bucuria mea nu-i prea mare :( .
Trebuie sa mai repet putin argumentarile aleaa :)).
Si mai e si visul ala ciudat de aseara care nu ma mai lasa sa ma concentrez ...
:
Si chiar de nu am convins prea multe persoane sa vina cu mine la patinuar sambata ... eu tot ma duc ... Ma duc si singura ...
Nu-mi pasaa !
Asa am chef ... asa vreau ... Nu cred ca e nevoie de mai mult de atat ca sa ma duc ...
:)
Aaa si am uitat ... A iesit bine si proiectul la geografie :) .
Sunt multumita de rezultate ...
E bine ca tezele la romana si mate ni le aduce dupa vacanta ...
Macar 3 saptamani sa ma mai bucur si eu :)) .
Si vreau acum doar sa se termine saptamana asta :) .
Maine e deja miercuri \:D/ .
Vreau vacantaaa !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu