joi, 8 iulie 2010

Schimbari

Nu stiu ce e cu mine.
Nu ma mai recunosc, dar nu m-am schimbat in niciun fel.
Poate sunt doar plictisita.
Nu sunt eu.
Sau poate asa o sa fiu de acum inainte...
Poate are legatura cu sfarsitul ala.
Sau poate cu inceputul.

Poate nu are legatura cu nimic si gata.


Vreau sa scriu ceva. Chiar vreau, dar nu stiu ce... Nu stiu despre ce.
Intr-o zi voi sti.
Si voi scrie.
Pana atunci m-am apucat de un alt proiect dragut. Are legatura tot cu scrisul si este cel mai dificil lucru pe care l-am facut pana acum.
Nu vreau sa dau detalii, sper ca pana la sfarsitul verii sa termin chiar daca intre timp mai vreau sa fac multe alte lucruri.
Am un plan pentru vara asta. Dar deocamdata ma plictisesc. :))
Urmeaza sa ma apuc serios de respectarea planului. :P
De saptamana viitoare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu