miercuri, 7 iulie 2010

Intrebari si raspunsuri...

~Imi place sa cred ca nu mi-am abandonat blogul...
Ca pur si simplu n-am avut nimic bun de zis... :))~

Am gasit o chestie cu intrebari din BVG care pot fi transformate intr-o leapsa interesanta...
M-am gandit sa le pun aici... Si sa raspund la ele... Le poate lua oricine...

Ce iti lipseste pentru a putea fi fericita?
Un zambet.

La ce simt ( vaz, auz, miros, gust, atingere) ai putea sa renunti? De ce?
La miros... Pai as simti gustul... M-as descurca si fara el... Cred.

Daca ai merge la o intalnire cu tine, te-ai placea?
Da. M-as adora.:))

Esti politicoasa?
Pai... Da. Chiar cred ca sunt.

Ai renunta pentru iubirea vietii tale la sarutat si tandreturi?
Da.

Te simti vreodata singura cu toate ca ai prieteni? Daca da, de ce?
Pai da... Sunt si momente din astea... Mai ales cand sunt plecati... Sau cand tin eu supararea ca proasta... :)) Sau ei...

O prietenie presupune povestirea tuturor secretelor?
Aproape. Adica depinde de prietenie... :D

Ai renunta la o intalnire cu un tip pentru zi petrecuta cu fetele?
Da. Pentru ca tipul ala intr-o zi o sa plece... Prieteniile ( unele) sunt pe viata.:)

Daca ceva merge gresit cauti vina la tine sau la altii?
Intai la altii, apoi la mine.:))

Crezi ca esti matura?
Pentru varsta mea eu zic ca da.

Iti doresti la sfarsitul vietii sa mori sau sa te reincarnezi intr-un animal?
Sa ma reincarez intr-un animal... Macar nu ma pierd definitiv... :))

Daca ai putea sa citesti ganduri, dar sa afli si lucruri neplacute, ai face-o?
Da.


Stiu ca nu e o postare tocmai interesanta...
Dar nu stiu ce sa scriu acum.
Nu prea am inspiratie, iar la intrebari e mai simplu de raspuns...
Sper sa revin maine cu ceva mai dragut...

4 comentarii:

  1. "Daca ai merge la o intalnire cu tine, te-ai placea?
    Da. M-as adora.:))"

    Asta mi`a placut cel mai mult..si eu as fi raspuns la fel :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Stii... Am avut si eu o perioada in care credeam ca universul meu e prea stramt si nu vine nimic nou, o imagine, o idee, un subiect de scris. Apoi am descoperit ca pot imagina pe masura ce citeam carti, diverse, nu neaparat un gen anume. Acum sunt surprinsa de modul nou in care imaginez lumea. Partea proasta e ca mi-e lene sa scriu :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Oricum...
    Si eu citesc...
    Imi place mult sa citesc si o fac in fiecare seara inainte de culcare si de care ori am chef:D...
    La mine sunt sigura ca de vina e plictiseala.:))
    Oricum...
    Imi revin... Am mai trecut prin asta...:D

    RăspundețiȘtergere