joi, 27 august 2009

Diferente ..


Mda ... si ... acum ... diferentele ...
Prima data Bulgaria , Albena :

Plaja curata , se vad acele urme pentru ca era nisipul ud si de la lumea care trecea pe acolo ramaneau mici urme ...
Dar ... o sa vedeti imediat diferenta ...
Mamaia , Romania :

Toate cercurile alea sunt gunoaie ... Mariti imaginea si o sa vedeti ...

Alge ... ce v-am spus ? poza era editata ... acesta e originalul ... alge ...
Hmm ... ce parere aveti ?
Uitati diferentele ... si spune-ti ca va place litoralul romanesc ...
:
Mie nu-mi place ...
Tocmai de aceea am vrut sa va prezint aceste poze ...
Intradevar ... si acolo , in Bulgaria sau in orice alta tara cu iesire la mare se strang alge la mal . Dar acolo sunt oameni care vin in fiecare zi ... si curata plajele ...
La noi se anunta pe plaja ca vin la ora 19:00 sa faca curat si ... nu venea nimeni ... tot la 21:00 veneau si de dimineata tot alge gaseam pe plaja ... Nu stiu cum .. dar in Albena nu erau .
Bine ... sa nu mint .. Am prins o singura zi in care erau cateva alge intr-o dupa amiaza dar a doua zi de dimineata ... Nu mai era nici una ...
Cam atat am vrut sa va prezint ... Poate voi mai reveni cu alte poze ... Nu prmot nimic ... Cand am timp poate o sa mai scriu un articol despre vacanta mea ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu