joi, 10 septembrie 2009

Ziduri


Si-am decis sa construim un zid … Un zis mare dintr-un material dur … Un zid care sa desparta lumea noastra de a lor .
L-am faacut . Era asa cum ne-am dorit , impermeabil .
Si ne-am iubit ceva timp asa … Departe de ei … Intro lume doar de noi stiuta …
Pana intro zi , cand el a hotarat sa plece dintr-un motiv banal …
A distrus o parte din zid . M-a intrebat daca vreau sa ies si eu … I-am zis ca nu … Ca imi este prea teama de ei …
Mi-a zidit la loc lumea , mi-a zis adio si nu s-a mai uitat in urma .
Lacrimile mele au curs pe zid … S-au uscat si s-au intarit .
Am stat asa ceva timp … singura in spatele unui zid imens …
Intro zi a vrut sa revina …I-am zis sa sparga zidul si sa intre .N-a mai putut …
Zidul sa intarise asa de tare incat nimeni nu-l mai putea sparge …
Lacrimile mele l-au intarit …
Acum fiecare sta de cate o parte a zidului … Eu il vreau … El ma vrea …
Zidul ce candva ne-a unit … acum ne desparte …
Ne e greu …Ne putem doar auzi … Nu ne putem atinge , vedea sau saruta …
Nu suntem ca ceilalti … Dar ne iubim …
Nimeni nu ne poate desparti … Chiar daca intre noi e un zid …
Un zid al iubirii …

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu