joi, 27 august 2009

Scuze de intarziere ...

Am venit de o saptamana si o zi de la mare dar nu am scris nimic pana acum :)).
Imi pare rau ...
Am fost ocupata cu teme :O (mda .. nici mie nu-mi vine sa cred :)) ) .
Dar... totusi vreau sa ma tin de promisiune si o sa postez cateva poze :) .

asta e in romania ( mamaia ) bine ... poza e foarte editata ... ca erau alge pe jos ... o sa pun si originalul in postul urmator :))


in bulgaria ... pe sezlong ... acolo iti da de la hotel .. pe gratis ... pe cand la noi nu intra in pretul hotelului deci iti inchiriezi tu ... :


in bulgaria .. la mana am bratara albastra de la hotel pe care ti-o da in momentul in care te cazezi pentru a putea avea acces la piscina , bar si restaurant , internet etc.


Bulgaria, Albena nisipul fin , plaja curata si apa de asemenea.

Mamaia , pentru ca avem si noi lucruri frumoase m-am gandit sa pun aceasta poza . :)
Rasaritul :) .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu