luni, 27 iulie 2009

Si-am sa plec la mare ...

Da ... ma gasesti la mare ... pe plaja ... cu un inger ...
Care mare ? Ce plaja ?!
Auzi ... stii ceva ? Cati oameni ai vazut tu pe plaja cu un inger ?
Asa ca ma vei gasi ... sigur !
Ce fac eu cu ingerul ?
Cum ce fac ?!
Nu ti-am zis ca anul asta plec cu el la mare ?
Alta data sa nu mai uiti !
Stii ce mi-a promis ingerul ?
Ca imi va da inapoi lumea pe care mi-au furat-o EI ... Da...
Si-mi va da o aripa de a lui ...
Mi-a zis ca daca ne tinem de mana o sa putem zbura amandoi ...
Am aflat si cum il cheama ...
Dar nu va zic ... e secret...
Secretul nostru ...
Stii ca ingerul fiecaruia e o intruchipare a sufletului sau ?
Stii cum arata al meu ?
E alb ... are ochii albastrii si parul saten ...
E mic si are buzele roz .
Are o pata neagra pe aripi .
Si a zis ca vine cu mine la mare sa-mi arate ceva ...
Sunt curioasa , dar nu vrea sa imi zica nimic ...
A zis doar ca e legat de plaja .
Atat ...
Mai e o saptamana si voi afla .
Ciudat ...
Anul asta nu am chef sa inot ca in alti ani ...
Am chef sa stau in apa fara sa dau din maini .
Sa plutesc ?
Si mi-e dor de-o ploaie calda de vara pe plaja ...
Ciudat ...
Si parca mi-e putin teama de razele soarelui ...
Foarte ciudat ...
Si as bea o cafea deaia de pe plaja ... cu nisip ...
Ciudat ...
Si mi-e tare , tare dor de mare ...
Asta nu e ciudat ... :)
O saptamanaa ...
Si e a mea ...
:):)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu