sâmbătă, 25 iulie 2009

Love summer ... pentru ca ...

Iubesc vara pentru ca :
1.merg la mare
2.stau acasaa
3.imi place soarele
4.stau afara
5.n-am teme ( prea multe ... )
6.nu ma mai doare capul
7.nu mai am vanatai pe picioare de la coltul bancii sau orele de sport :))
8.ma cheama Alex nu Alexandra
9.sunt Alexutssa
10. am timp de hi5 , blog , stardoll , metin2 etc
11.vorbesc multt la telefon
12.am sufletul ars de soare
13.spun mai des " vreau " si " am chef "
14.plec singura prin magazine
15.ma uit la TV mai mut
16.stau pe mess
17.ma imbrac colorat :)
18.alerg ca tampita pe strada :))
19.stau cu multi copii mici pe strada pe care ii ador :X
20.stau cu pisycutza mea dragutza , Tomy
21.imi ador costumul de baie ( revin cu poze cand vin de la mare :D )
22.ma imbrac in fustee
23.am parul mai deschis la culoare ( se decoloreaza )
24.ador sa-mi dau cu multa cremaa ( cu SPF mey :D )
25.dorm ( cum de nu e asta la numarul 1 ? )
26.rad mai des :)
27.am marea in suflet
28.zambesc :)
29.lumea pare mai draguta :) ( oare doar pare ? )
30.imi place culoarea ierbii in lumina razelor soarelui
31.mi-e cald ?!
32.am picioarele reci la 40 de grade afara ( serios ... asta e legat de sanatate .. circulatia sangelui proasta .. nu conteaza ... mie imi place :D )
33.aud povesti cu printese
34.am ziua plinaaa ( plin de goala :D )
35.dorm ... ( aa da ... am zis si mai sus :)) )
36.stau pe un sezlong si visezz
37.imi place cand sunt bronzata
38.beau cafea cu lapte :)
39.ma ridic la 13:00 din pat si strig " MI-E SOMNNNN "
40.pap sanatos ( cred :) ... )
41.imi place sa ma port rochii lungi si vaporoase :)
42.dureaza 3 luni :P
43.visez mai mult ca in restul anului
44.adorm fara sa ma gandesc ca maine dau test la romana si ca ma trezesc la 9 ;;)
45. sunt 45 de lucruri pentru care iubesc vara


Mai vreti ?
Neah ... restul e secret ..
De fapt mi-e lene sa le scriu :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu