luni, 27 iulie 2009

Anunt ( cu o saptamana inainte .. ca sa stiti :D )

Deci ...
Vroiam doar sa va anunt ca peste o saptamana ... adica pe 4 august , voi pleca de acasa pentru 2 saptamani la mare .
Pana atunci va astept sa ma vizitati si sa va spuneti parerea legata de postarile mele .
In acele 2 saptamani voi incerca sa intru totusi o data pe zi sau la 2-3 zile pe blog deoarece am internet la hotel si imi voi lua laptopul cu mine ... ( normal ... nu rezist fara el :D ).
Voi reveni cu multe , multe poze si intamplari din vacanta .
Sa va spun si unde ma duc ... pai .. prima saptamana o sa stau la un hotel din Albena , Bulgaria , iar cea de-a doua la noi in Romania , in Mamaia .
O sa revin cu o serie de comparatii intre ce e acolo si ce e aici ... intre mizeria de la noi si curatenia de la ei etc ..
Promit sa aduc poze asa cum v-am promis si la postul anterior unde ziceam cat de mult imi ador costumul de baie :) .
Am vrut sa va anunt de acum pentru ca lumea trebuie sa stie din timp ca nu ma voi mai ocupa de blog chiar ca pana acum si sa nu se intrebe de ce :D .
Cam atat am avut de zis ...
Revin mai tarziu cu o noua postare .
Inca nu am idee despre ce :) .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu