duminică, 7 iunie 2009

Si mi-e dor ...




Da ... mi-e dor ...
Nu stiu ... mi-e dor de tot ... tot ce a fost ... si ... stiu ca nu o sa mai fie niciodata ...
Mi-e asa dor ...
Si am nevoie doar de-un strop de mare sa-mi revin ...
Doar de o picatura sarata ... Atat ...
Si totul o sa fie mai usor ...
In picatura aia sarata ... sunt toate visele ... toate amintirile ... tot ce ne-a legat pe noi vreodata ... Si ... am nevoie doar sa o gust ... sa-i simt mirosul ...
Mirosea sarat ... mirosea a mare ... acum mi-e dor ...
Si soarele ala ... soarele ala cald ...
Offf ...
Unde e ?
NU E !!
Soarele asta de acum e rece ... prea rece ... ma ascund de el in fiecare clipa , zi de zi ... Ma ascund ... ca nu cumva sa-mi distruga si ce-a mai ramas din sperantele mele ...
Acum ... acum nu vreau altceva decat sa stau pe plaja ... sa fie soarele ala cald pe care il stiu eu .. si sa visez ... sa visez la tot ce stiu ca nu mai e posibil vreodata ... sa visez la momente reale ... la momente ce au fost ... si n-o sa mai fie ... niciodata !
Sa visezzz ...
Mi-e dor ...
Dor sa visez ...
:(


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu