joi, 11 iunie 2009

7 A => 8 A


Mda .. am terminat clasa a 7 a ...
De fapt ... maine o termin ...
Sincer ... imi pare rau ... A fost un an frumos ... plin de tot ce putea fi el plin ... de la zambete la fericire , nedreptati , lacrimi si tristete ... Un an lung ... destul de lung ...
A fost ... exact asa cum credeam ca va fi ... a fost ... un an foarte frumos ... dar si foarte greu ...
Ehh ... dar nu mai conteaza partea rea ... atata timp cat exista si o parte buna ... :)
Maine ... e ultima oara cand imi vad .. toti colegii intr-un loc ... Apoi ... 3 luni de zile ii voi vedea doar pe unii ... si pe fiecare separat ... Nu vom mai fi acea familie ce petrece 6-7 ore pe zi in acelas loc si care impart atat momentele fericite ... cat si nedreptatile si tristetea ...
Oricum ... macar mai e un an ... Ultimul ... dar mai e ... Mai e o speranta ... Mai e un an in care "familia 7 A => 8 A " va ramane unita ... Dupa ... ne vom despartii , iar fiecare o va lua pe drumul ales ... sper eu ... fara sa se lase influentat de cineva ...
Acum ... astept vacanta ... astept sa plec la mare ... astept sa dorm pana la 12 - 13 si sa ma trezesc doar ca sa adorm la loc ... Astept linistea ... si libertatea de a putea face ce vrei cand vrei oferita de vacanta :)
Ce repede a trecut anul acesta ... chiar nu imi vine sa cred ... Parca ieri eram in curtea scolii si asteptam nerabdatoare sa-mi revad colegii dupa alte 3 luni de vacanta ... :)
Azi ... sunt ... fericita ... dar si trista ...
Suna bine 8 A ... nu ? :)
8 A :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu