vineri, 9 decembrie 2011

Azi te-am iubit

Azi te-am iubit. Poate la fel ca alta data, poate mai putin... Dar te-am iubit!
Imi pare rau ca vreau sa renunt la tine, chiar imi pare. Ajuta-ma sa nu te pierd, baby si nici tu sa nu ma pierzi pe mine... Da-mi speranta ca o sa te schimbi, spune-mi ca maine o sa fie mai bine ca azi.
Putem sa trecem peste toate, putem sa lasam totul in urma si sa o luam de la capat.
Stiu ca acum toata lumea va crede ca nu stiu ce simt, ca ma contrazic singura... Nu te mai iubesc, dar astazi am SIMTIT ca te-as putea iubi din nou...
Azi m-ai tinut in brate. Umarul tau era adapostul lacrimilor mele. Plangeam pentru ca te aveam si nu vroiam sa te mai pierd niciodata. Plangeam si te strangeam atat de tare... Si erai acolo. Nu ai mai disparut ca alta data...
Te descopar altfel in fiecare dimineata... Mai cald, apoi mai rece si apoi din nou cald... Insa in fiecare seara ajung prin a regreta din nou ca te-am iubit cu o zi in plus...
Vreau sa fi langa mine! In fiecare zi, in fiecare clipa. Sa nu ma mai minti, sa nu ne mai ascundem unul de celalalt, sa pot sa iti spun tot ce simt fara sa ma tem ca nu o sa ma intelegi...
Nu ma lasa sa cad. Nu vreau sa ma pierd! VREAU sa te iubesc, invata-ma sa o fac din nou...
Un om iubeste o singura data in viata, o singura persoana. Eu stiu ca te-am ales pe tine. Decat sa traiesc o viata fara iubire, VREAU sa te iubesc din nou pe tine.
Acum e seara. Astept din nou sa sfarsim prin a ne certa... Apoi astept sa se faca dimineata, sa iti spun ca te iubesc si sa mergem mai departe.
Nu stiu ce simt, dar stiu ca te VREAU asa cum nu am mai vrut pe nimeni niciodata.
Nu iti bate joc, intr-o zi s-ar putea sa fie prea tarziu. Nu ma mai dezamagi... S-ar putea sa o faci pentru ultima oara.
Azi te-am iubit...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu