miercuri, 7 decembrie 2011

Asteptand sa imi dai drumul

Nu te mai iubesc!
E prima oara cand iti spun asta, prima oara cand pot sa rescunosc ca asa este.
Nu stiu ce simti tu, nu stiu de ce incerci sa ma mai ti langa tine, dar eu vreau doar sa se termine.
Poate suntem prea diferiti, poate pur si simplu nu mai merge. Hai sa ne comportam ca doi oameni maturi si sa recunoastem ca s-a terminat.
Nu mai vreau nimic de la tine si imi pare rau ca te las sa te intorci chiar si acum.
M-am saturat de fiecare cearta, de fiecare repros inutil, de fiecare cuvant urat. Nu mai vreau!
Nu mai am nevoie sa te iubesc. Stiu ce trebuie sa fac in continuare, stiu ca merit pe cineva caruia sa ii pese cu adevarat.
Nu mai ai loc in lumea mea. Nu te mai potrivesti cu decorul... Si nici eu nu mai am loc in lumea ta.
Am inteles ca ai sentimente pentru mine, dar imi pare rau ca nu ai putut sa recunosti asta. Nu e de ajuns sa simti, trebuie sa ma faci si pe mine sa imi dau seama.
Poate ai renunta la anumite lucruri pentru mine, dar nu ai fi niciodata in stare sa iti lasi vechile obiceiuri de o parte ca sa ma pastrezi. Eu as fi renuntat la orice.
Ma doare ca mi-a trebuit atata timp sa imi dau seama ca n-am sa te pot schimba niciodata.
Si stiu ca o sa iti para rau, ca o sa incerci sa ma aduci inapoi. In parte din orgoliu, in parte din cauza a ceea ce simti, vei face foarte multe lucruri sa ma castigi din nou.
Dar ceea ce nu sti tu e ca eu nu mai simt nimic.
Poate ti-am spus chiar de curand ca te iubesc, dar nu a mai fost ca alta data. Era doar o stare de moment, nu era sentimentul ala pe care l-am avut la inceput.
A fost frumos, dar nu mai este. Nici pentru mine, nici pentru tine.
Adorm seara cu telefonul la ureche, cu mult dupa ce tu ai adormit. Iti spun mereu ca m-am saturat si vad ca uneori incerci sa faci ca mine, dar nu ne iese baby.
Si m-am hotarat sa renunt la tine. As vrea doar sa ma lasi sa o fac.
Da-mi drumul! Lasa-ma sa fiu fericita. Tu nu imi mai aduci fericirea...
Nu-ti fie teama ca o sa ma pierzi. Daca a fost iubire adevarata, probabil ma voi intoarce inapoi.
Nu ma mai tine langa tine doar pentru ca asa esti tu mai fericit. Macar acum, cand iti spun ca nu te mai vreau... Lasa-ma sa plec!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu