sâmbătă, 24 octombrie 2009

Pentru ca am nevoie de el ...

Si iar mi-aduc aminte ... De el si de noi ... Si imaginile mi se amesteca in minte .. Si revin vise si zile cand era bine ... Si am nevoie de putine cuvinte de la el ... De-o lamurire ... "Da sunt aici ... nu plec ... o sa stau " . Atat . N-am nevoie de niciun " te iubesc " si de niciun sarut ... Am nevoie de-o privire ... Sa stiu ca sunt a lui .
Oricum sunt a lui ... Cu inima , cu mintea si cu sufletul .Lumea-n jurul meu iubeste , este iubita . Lumea-n jurul meu construieste ... Noi pare ca distrugem . El ma distruge pe mine , se simte distrus pe el ... Eu iubesc ... un inger ...
Ma rog seara sa aiba Dumnezeu grija de el ... Am incredere ca o sa fie bine ... Si visez la ziua-n care ... nu ... nu la ziua in care o sa fiu cu el , ci la ziua in care o sa-si dea seama , o sa realizeze ... ca imi este cea mai draga fiinta pe acest Pamant .
Am un suflet si i l-am dat lui , am o inima si bate pentru el , am iubire si toata-i pentru el , am un inger si-l impart cu el , am o stea si am cedat-o lui .
Nu o sa-l uit in veci ! Am amintirea unor clipe de mult uitate , poate , de el ...
Am credinta in niste vise ... Visele mele ... Ale sale ... Le-as putea numi ale noastre ...
Si am o careare ... un drum al meu ...
Si privesc la al lui ...S-ar putea intersecta in orice clipa ...
Si atunci o sa fie momentul sa-i arat sufletul ... si inima ... si ingerul ... si steaua ... Sa-i arat ce el are deja ... Lucruri ce-i apartin de mult ...
Sa-i arat amintirile ce nu vor muri niciodata ...
Si-o sa-nteleaga poate , ce simt ...
Si poate imi va da dreptate ...
O sa-i scriu in stele dragostea mea ... Am sa-i arat iubire-n seri calde de vara .
O sa creez minuni ce-n zori vor disparea ...
O sa am curaj sa-i spun ca ... Am nevoie de el !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu