miercuri, 27 mai 2009

Leapsa 2

Sunt… >asa cum simt ca trebuie sa fiu ...
Pastrez… >amintirile... chiar daca ma doare ... Mi-as fi dorit… > sa nu se termine niciodata
Nu imi place… >ca nu esti aici
Ma tem de… >faptul ca o sa vina o zi .. in care nu-o sa te mai vad .. si ... si-o sa ma sting usor ... de dorul tau ...
Aud…>valurile marii sparganduse de stanci
Imi pare rau… >ca n-am putut sa te opresc ...
Imi plac… >serile calde de vara ...
Nu sunt… > cum vreti voi sa fiu
Dansez… > niciodata ...Cant… > cand mi-e dor ...
Niciodata… > nu o sa-mi scot din suflet marea ... si pe tine ...
Plang cand privesc… > lumea care se schimba in fiecare zi in tot mai rau ...
Nu imi place de mine pentru ca… > nu pot sa-mi indeplinesc nici un vis ...
Sunt confuza… > pentru ca nu zaresc marea din patul meu ...
Am nevoie de… >tine ...si de mare
Ar trebui… > sa ma opresc din vis ... dar nu vreau :) :P

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu