duminică, 24 mai 2009

Dor de mare ...


Mi-e dor de mare ...
Dor sa ii spun tot ce simt ... Dor sa stau pe nisipul rece si sa privesc cerul instelat in noptile calde de vara ...
Mi-e asa dor ...
Stii ? Marea e a mea ... Toata ... Fiecare picatura din mare e de fapt o lacrima sarata de a mea ... Si nisipul ... nisipul e al lui ... Fiecare fir de nisip e de fapt o molecula din corpul sau ...
Si mi-e dor de vara ...
Mi-e asa dor de soarele de vara ... chiar daca e luna mai ( sfarsitul lunii ) si afara sunt 35 de grade si soarele e sus pe cer ... tot mi-e dor de el ... pentru ca mi-e dor de el asa cum era vara trecuta ... Mi-e dor de soarele ala de anu trecut ...
Da ... stiu ca e acelasi ... dar pentru mine nu e ...
Pentru mine singurele raze de soare ce mi-au dat vreodata fiori au fost alea de anu' trecut ... Astea parca nici nu ma ating ... Nici nu le simt ...
Si mi-e dor ! Vreau sa ma reped in trecut ... vreau sa fie din nou vara trecuta ... vreau sa fie din nou soarele ala ... vreau sa simt iar fiorii de anu' trecut !!
Si marea e asa departe azi ... Da ... poate ca e la fel de departe ca ieri ... ai dreptate ... dar azi ma doare mai mult ca ieri ... Cu fiecare secunda ce trece marea pare ca e si mai departe de mine ... si mai e asa de mult pana o voi revedea ...
Si vreau sa fie vara ...
Nu .. de fapt ... NU vreau alta vara ... Vreau sa fie VARA trecuta ...
Vreau ... Mi-e dor ...
Mi-e dor de vara ... de VARA trecuta ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu