sâmbătă, 13 iunie 2015

.

Ne-am iubit în multe feluri. Aș putea spune că ne-am iubit în toate felurile posibile. Ne-am iubit în parcări goale sau în mall-uri aglomerate. Ne-am iubit în stații de autobuz, de metrou, în taxi-uri sau în mașini. Ne-am iubit oriunde am fost. Într-un fel sau altul. Ne-am iubit și de departe, poate uneori de prea departe.

Ai fost aici când aveam nevoie de cineva să mă țină în brațe sau când aveam nevoie de cineva să nu mă țină în brațe. Ai fost lângă mine la coadă la farmacie sau la petreceri elegante. Am fost lângă tine când erai răcit sau când erai cel mai fericit om din lume.

Am fost mâna ta dreaptă, ai fost ambele mele mâini. Am fost prietenă, ai fost frate. Am fost confidentă, ai fost tată.

Am trecut prin furtuni, am trecut prin dezastre mai mari și prin dezastre mai mici.

Am luptat. De cele mai multe ori unul pentru celălalt, uneori unul împotriva celuilalt.

Am pierdut. De cele mai multe ori împreună, uneori separat.

Am câștigat. Mereu împreună, niciodată singuri.

Au fost zile cu mult soare, dar au fost și ploi. Uneori au fost tunete și fulgere.

Nimic nu ne-a oprit. Niciodată. Oare o va face ceva? Cineva?

Am renunțat. Apoi am decis să continuăm.

Am sperat. Uneori ne-am pierdut speranța. Apoi am găsit-o din nou.

Nu știu exact când și habar nu am cum de lumile noastre s-au făcut una singură. Nu știu dacă a fost bine sau rău, dar știu că a fost ceea ce îmi doream.

În viață oamenii nu își dau seama de prea multe ori că fac ceea ce e bine. Dar când sufletul îți spune să nu renunți... Oare nu e acela momentul când știi sigur că faci bine?

Iubirea va învinge. Cumva, cândva, într-un fel sau în altul, va veni ziua când vom rămâne doar noi, doar noi doi. E simplu să pleci, dar doar cei ce contează vor putea să rămână până la sfârșit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu