joi, 2 decembrie 2010

Leapsa.

1. Expresia care o folosesti prea des?
„Adevarat.” „Nu stiu” :))

2. Melodia preferata?
Acum, VANK - Balada pentru o minune.

3. Esti fericit/a?
Oarecum…

4.Melodiile care te pot face sa plangi?
Bryan Adams - Everything I Do, Christina Aguilera - Hurt, Ronan Keating - If tomorrow never comes.

5. Melodiile care iti ridica moralul cand lumea nu poate?
Adda & Teasta - Minti murdare facute praf

6.Poti spune ca ai iubit vreodata cu adevarat?
Nu stiu. Mereu imi zic „ Gata, de data asta e iubire”, ca peste un timp sa-mi dau seama ca m-am inselat…

7.Urasti pe cineva?
Nu. Pot spune ca nu imi plac anumite persoane, dar nu le urasc…

8.Daca ai putea, ai da timpul inapoi?
Nu prea. Fiecare eveniment isi are rolul lui…

9. Ai incredere in oameni?
Nu. Sunt foarte putine persoane in care chiar am incredere…

10. Esti printre norocosii care stiu ca cineva ii iubeste in momentul asta?
Cineva da, cu siguranta, dar cine mi-as dori eu… probabil ca nu.

11. Crezi in dragoste la prima vedere?
Nu. Nu se poate sa iubesti o persoana pe care nici macar nu o cunosti…

12. Ce parere ai despre iubirile tinute in secret?
Sunt incitante. Dar de cele mai multe ori se termina prost…

13. Te-ai trezit vreodata dimineata cu regrete legate de trecutul tau?
Da, dar am incercat sa alung orice regret.

14. Crezi in miracole?
Sunt posibile, dar nu in lumea mea.

15. Exista lucruri pe care nu le-ai spus din frica sau rusine?
Da, cand eram mai mica. Acum am curaj sa-mi spun propriile pareri fara sa-mi fie frica sau rusine.

16. Ti-e dor de cineva, in momentul asta?
Da.

17. Cum iti e mai bine, independent/a sau alaturi de cineva?
Uneori e mai bine sa fiu independenta, dar de cele mai multe ori am nevoie sa fiu alaturi de cineva.

18. Ai inselat/mintit/furat vreodata?
Da. Le-am facut pe toate.

20. Cum te vezi peste 10 ani?
Grea intrebare. Nu stiu. Cred ca implinita, atat pe plan profesional cat si sentimental… Mandra de toate faptele mele si fara niciun regret.

21. Brunete sau blonde
?Nu prea inteleg intrebarea… Sa zicem brunetele… :))

22. Pentru fete-baiatul care e intotdeauna la moda, fotbalistul, sau artistul? Pentru baieti-fata dupa care se intorc toti, cea care iti face ochi dulci doar tie, sau cea independenta care nu tine cont de parerea nimanui?
Artistul. :)

23. Iti plac surprizele?
Da, normal. :)

24. Esti usor infulentabil/a? Iti schimbi parerea sau punctul de vedere in functie de ceilalti?
Eram usor influentabila, acum nu prea mai sunt. Parerea oricum nu mi-o schimb, dar de multe ori dau dreptate celor din jurul meu, doar pentru ca nu am chef sa ma contrazic cu ei…

25. Prietenii sau prietenul/a?
Depinde. In general prietenii, dar o sa vina o vreme cand probabil o sa aleg prietenul.

26. Te consideri o persoana curajoasa?
Da. Si puternica. Si chiar nu exagerez. Daca m-ati cunoaste, ati stii.

27. Consideri ca poti sa o iei de la inceput oricand vrei?
Da. Mereu poti sa o iei de la inceput. :)

28. Ce apreciezi cel mai mult la o persoana?
Capacitatea de a lasa de-o parte propriile sale nevoi, dorinte pentru a se darui altor persoane.

29. Merita oamenii o a doua sansa? Le-o oferi?
Merita. Unii chiar merita. Si nu stiu daca de fapt merita ei sau noi avem nevoie sa le acordam a doua sansa ca sa nu ii pierdem…

3 comentarii:

  1. din pacate nu mereu poti s`o iei de la inceput :(

    RăspundețiȘtergere
  2. ba da... daca iti doresti cu adevarat, eu zic ca se poate.
    acum, depinde intr-adevar de situatie.
    si cand nu mai poti sa o iei de la inceput... trebuie doar sa lasi trecutul in urma, asa cum este... si sa mergi mai departe.

    RăspundețiȘtergere
  3. Am luat şi eu asta.. :d adică am completat p-acolo.. sper că nu te superi :*

    RăspundețiȘtergere