joi, 12 august 2010

Am pierdut...

M-am aruncat in jocuri periculoase.
Am facut greseli si am pierdut.
Am stiut de la inceput ca nu e bine, dar aveam nevoie.
Acum doare.
Sunt suparata, dar nu pe altii.
Sunt suparata pe mine pentru ca nici macar acum nu regret.
Cum sa nu regreti ca ai pierdut?
Sunt altfel si lumea din jurul meu pare diferita.
Doare cum n-a mai durut nimic pana acum.
Nu simt durerea, dar ma macina si imi rascoleste inima ca un pradator care sfasie pielea victimei sale.
Sange.
Simt sange cum imi trece prin fiecare vena si cauta o cale sa-mi iasa din corp. L-as ajuta, dar imi este prea teama...
Mi-a fost frica. Am trecut peste tot. Principii, orgoliu, pareri si presentimente.
Si-am pierdut.
Mai mult ca niciodata.

Trec prin niste schimbari greu de explicat.
Ma sufoc in propriile mele limite.
Daca ar putea sa ma ia cineva de aici...

2 comentarii:

  1. si daca te-ar lua cineva, mintea iti va ramane tot acolo... trebuie sa iesi tu singurica, apoi sa vine "cineva"...

    RăspundețiȘtergere
  2. off:((
    de-as putea sa ies, crede-ma ca as face-o, dar ma doare de mor...
    o sa incerc, dar asta ia timp...
    trebuie sa pot :|

    RăspundețiȘtergere